Skriv din beskrivning här!

Falska vänner & skitsnack

Uuu jag är så himla trött på falska vänner och en himla massa skitsnack. Vad får en att sitta och prata massa skit egentligen? Är det för att man inte vågar stå för vad man tycker? Det är så j'vla fegt. Har man mage till att prata illa om någon till andra, så ska man också ha stake till att säga det till personen direkt. Jag vet hur det är att få reda på sånt bakvägen, det vill säga från andra. Det gör mer ont det än att få veta det från personen direkt. När jag ser att sånt händer bland mina vänner, och när dom tar illa upp, så mår jag själv dåligt. Jag hatar att se mina vänner må dåligt. Tyvärr så kommer man nog aldrig från sånt i livet, men det man ska göra är att skita i dom och ignorera dom. Dom är inte värda din tid eller energi, lägg de istället på personer som gör dig glad och som får dig att må bra. Och tänk efter vilka som verkligen är dina riktiga vänner.
 
Jag kan säga såhär.. Jag har hittat mina riktiga vänner och jag älskar dom, skulle inte dom finnas i mitt liv, skulle ja inte klara mig. Dom hjälper mig med allt och finns alltid där, liksom jag gör för dom! Finns inga bättre än dom ♥♥♥
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback